فرشته مامانی منتظرم



























چشم انتظار

خدایا چشم انتظاری خیلی سخته!.....میدونم که بالاخره به من نی نی میدی و از هدیه های آسمونیت به من عطا میکنی من به تو امید دارم من ایمان دارم.......کودک من وجود من خالی از وجود تو .......بیا و وجود من رو سرشار از شادی کن

سلام عزيزمممممممممم.............فرشته مامانی 
خوبی گل نازمممممممممم؟من آمدم ولي با يه دنيا حرف و شبه و شك؟قرار بود عمل كنم لاپاراسكوپي كردم روز 5شنبه 12 خرداد از صبح رفتم بيمارستان كارهاي عملم رو انجام دادم و بستري شدم وساعت 4:05 آمدن دنبالم بردنم تو اتاق عمل تا دم اتاق مامانم باهام اومد ولي لحظه اي كه ميخواستن ببرنم تو اتاق خيلي دلم گرفت و ترسيدم نميخواستم از مامانم جدا بشم احساس ميكردم ديگه برنميگردم ولي نميدونم از استرس خيلي حالم بد شده بود حالت تهوع گرفته بودم پرستاري داشت من و ميبرد مرد بود خيلي خجالت كشيدم و بهم گفت خوبي گفتم نه حالت تهوع دارم خلاصه خيلي حس بدي بود خيلييييييييييييييييييييييييييييييييييييي وقتي بردم اونجا من و گذاشت تو ريكاوري......................و ساعت4:45 دقيقه آمد و من و برد تو اتاق عمل وقتي اونجا من و گذاشت دكتر هي ميامد و من و دلداري ميداد هي دست به پاهام و دستام و صورتم ميكشيد و ميگفت دختر گلم نترسي ها هيچي نيست و وقتي دكتر بيهوشي اومد بالاي سرم گفت كه نميترسي كه نه دخترم منم سرم رو تكون دادم و خود دكتر گفت يكم ميترسي نههههههههههههههه؟ههههههههههههههههه..................خلاصه آخرين لحظه اي كه چشمام باز بود و دكتر بيهوشي داشت آمپول ميزد تو آنژوكدم ساعت رو كه نگاه كردم ساعت 5:30 بود ديگه هيچي نفهميدم....................تا ساعت 7:15 كه به هوش اومدم و درد داشتم و دستگاه قلب بهم وصل بود كه يك لحظه ديگه هيچي نفهميدم و فقط شنيدم كه پرستارها حول كرده بودن و ميگفتن فلاني حالش خوب نيست بدوييد خانوم فلاني دكتر رو صدا بزنيد ديگه چيزي نفهميدم تا ساعت 7:35 ديگه باز بهوش اومدم و خيلي درد داشتم خيليييييييييييييييييييي همش اشاره ميكردم كه درد دارم و ميامدن مسكن بهم ميزدن و ساعت 8 از ريكاوري آوردنم بيرون كه منتقلم كنن تو بخش كه مامانم پشت در اتاق عمل منتظرم بود ولي من وقتي مامانم رو ديدم اشكم دراومد و داشت دلم ميتركيد خيليييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي
و خلاصه بالاخره عملم پيش رفت و من تقريبا تا فرداش كمي بيهوش بودم و حسي نداشتم همش خواب بودم خلاصه فرداش كه دكتر اومد معاينه ام كنه بهم گفت كه ما چسبندگي رو تقريبا برطرف كرديم و وقتي شكم رو باز كرديم بيماري به نام آندومتريوز داشتي كه تا جايي كه ديده ميشده من سوزوندمش و كوترش كردم و اگه آي وي اف كني خيلي بهتره دكتري هم كه مال آي وي اف هست بالاي سرت بوده موقع عمل از همون موقع خيلي نگرانم موندم كه آيا طبيعي باردار ميشم يا نههههههههههههههههههههههه؟ميدونيد گفت تا سه ماه ديگه اگه باردار نشدي بايد آي وي اف كني خيلي نگرانم نميدونم اين آندومتريوز كه گفت چيه؟آيا بدون آي وي اف باردار ميشم يا نه؟آيا با كوتر كردن برطرف شده يا اينكه هنوز هست؟آيا ميتونم طبيعي باردار بشم يا نه؟آيا تا سه ماه ديگه باردار ميشم يا نه؟و هزار تا آيا و اما و اگر موندم چكار كنم حس خيلي بدي دارم كمكم كنيد لطفااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا..................................التماس دعاااااااااااااااااااااااا

از لحظه اولي كه آمدن من و ببرن تو اتاق و آماده ام كنن همش به فكر 14 معصوم بودم و اونا رو ياد ميكردم و همش به یاد خدا بودم .............امیدوارم خدا تو رو زودی بهم بده عزیزمممممممم.......................منو بیشتر از این منتظر نزار گلم.

 



نظرات شما عزیزان:

خاله نوشی
ساعت9:25---22 خرداد 1390
ساغر جون اینقدر نگران نباش و استرس نداشته باش من مطمئنم خیلی زود نی نی میاد تو دلت.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 17 خرداد 1390برچسب:,ساعت 13:50 توسط ساغر جون|


آخرين مطالب
» شیطنت های دوقلوها
» عکسهای باییز دختر و بسرم
» پسر نازم فرشته نجاتم
» دختر گلم فرشته زندگیم
» در آغوش کشیدن فرشته هایمان
» فرشته ناز مامانی
» نی نی دختر ناز من(وارد هفته24 شده)
» دختر و پسر گلم
» دو قلوهای نازم(هدیه خداوند)
» انتظار تمام نشدنی
» روز پدر (روز تنهایی مامانی)
» امید زندگی من
» منزلت دختران نزد حضرت رسول اکرم(ص)
» نجوای کودک
» نی نی دوست داشتنی من
» فرشته خواب مادر کجایی؟
» فرشته مامانی منتظرم
» نی نی کفشدوزک من
» پیرمرد مهربان
» پرنده بی طاقت
» فرشته های ناز
» گریه فرشته
» قصه پسرک و درخت
» خود عشق
» مامان و نی نی
» فرشته ناز مامان
» سلام ملی جونمممم (خاله جونممممممممم)
» فرشته مهربون
» فرشته

Design By : Pichak